محل تبلیغات شما

بهینه سازی سایت بر اساس الگوریتم RankBrain

سوالی که ممکن است برای بسیاری از وب مستر ها پیش آمده باشد این است که ایا می توان وب سایت خود را بر اساس الگوریتم RankBrain بهینه سازی کرد؟ پاسخ بسیار ساده است خیر !

در واقع دیدگاه های قدیمی ای که درباره سئو وجود دارد در مورد این الگوریتم صدق نمی کند و باید استراتژی خود را به کلی برای بهینه سازی تغییرداد . به عنوان مثال سوالاتی مانند :

چگونگی جلوگیری از جریمه توسط الگوریتم پاندای گوگل؟
چگونه کلمات و عبارات کلیدی سایت خود را براساس الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل انتخاب کنم؟
 طریقه جلوگیری از جریمه شدن توسط الگوریتم پاندای گوگل ؟

در مورد الگوریتم RankBrain مصداق ندارد چرا که این الگوریتم از نظرماهیتی کاملا متفاوت از سایرین بوده و شاید بتوان گفت که  اساس آن تحلیل جست و جو محسوب می شود .

 

الگوریتم جدید گوگل RankBrain

 

طریقه کار الگوریتم RankBrain چگونه است؟

اگر بخواهیم الگوریتم RankBrain را به چیزی شبیه کنیم شاید بیشترین شباهت را به الگوریتم مرغ مگس خوارداشته باشد و آن هم به دلیل این است که هر دو بر اساس تجزیه و تحلیل عبارات کلیدی بنا شده اند . با این وجود الگوریتم RankBrain ساختار بسیار پیچیدهه تری را نسبت به مرغ مگس خوار دارد . همان طور که گفتیم الگوریتم RankBrain نوعی تفسیر کننده نتایج جست و جو است که به کلمات کلیدی داخل جست و جو توجه کرده و با ترکیب آنها با معیار های کاربر نظیر مکان جست و جو ، سابقه و. سایت های مختلف را رتبه بندی می کند و در نهایت به کاربر نمایش می دهد .

به عنوان مثال پنج عبارت زیر را در جست و جو در نظر بگیرید :

1- خرید لباس اینترنتی
2-سفارش اینترنتی لباس درایران
3- سایت خرید اینترنتی لباس
4- برترین سایت خرید اینترنتی لباس در ایران
55- تحویل فوری لباس

اگر به پنج عبارت بالا توجه کنید همه آنها دنبال این سوال هستند که " چه سایتی برای سفارش لباس بهتر است ؟" و گوگل نیز در تلاش است تا بتواند خواسته اصلی شما را به دست آورد و با استفاده از الگوریتم RankBrain بهترین نتیجه را به شما نمایش دهد .
در ابتدا گوگل درخواست شما را آنالیز می کند تا به درخواست اصلی شما دست پیدا کند . پس از آن شروع به دسته بندی سایت ها برر اساس فاکتور های خود می کند که به گفته گوگل بیش از 200 فاکتور در انجام آن بررسی می شود . اما نکته جالب این است که بر خلاف گذشته این فاکتور ها ثابت نیستند بلکه بر اساس هر جست و جو به صورت پویا تعیین می شوند .

این موضوع بدین معنی است که دیگر نمی توان مانند گذشته سایت خود را بر اساس یک کلمه کلیدی سئو کرد بلکه الگوریتم RankBrain بر اساس مجموعه ای از پارامتر ها مانند اعتبار دامنه سایت، جدید بودن محتوا، تنوع کلمات کلیدی، تعداد و کیفیت بک لینک‌ها و. سایت ها را رتبه بندی خواهد نمود . این موضوع باعث می شود تا به عنوان مثال برخی از سایت ها برای به دست آوردن رتبه بهتر در گوگل نیاز به بک لینک بیشتر و برخی دیگر نیاز به محتوای تخصصی تر داشته باشند .

 

منبع : طراحی وب سایت وینت

خدمات بهینه سازی سایت ( سئو )

اهمیت طراحی سایت مبلمان

اهمیت طراحی سایت شرکتی

الگوریتم ,سایت ,اساس ,rankbrain ,گوگل ,جو ,الگوریتم rankbrain ,و جو ,بر اساس ,جست و ,است که ,توسط الگوریتم پاندای ,اساس الگوریتم rankbrain

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

گوناگون